Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"L. Cazenave"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Clinical Monitoring and Computing. 36:1271-1278
Validity and reproducibility of clinical capillary refill time (CRT) measurement depend on many factors in daily routine practice. We conducted a prospective validation study of an automatized handheld prototype device providing standardized CRT asse
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Chevalère, L. Cazenave, R. Wollast, M. Berthon, R. Martinez, V. Mazenod, M. C. Borion, D. Pailler, N. Rocher, R. Cadet, C. Lenne, N. Maïonchi-Pino, P. Huguet
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education
European Journal of Psychology of Education, 2022, ⟨10.1007/s10212-022-00599-9⟩
European Journal of Psychology of Education, 2022, ⟨10.1007/s10212-022-00599-9⟩
International audience; There is today ample evidence that academic achievement depends on individual disparities in socioeconomic status (SES), working memory (WM) and academic self-concept (ASC). However, because these factors were investigated int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b8cf4c381a0daf410ef8b73934bc7a57
https://hal.science/hal-03707470
https://hal.science/hal-03707470
Publikováno v:
Journal of clinical monitoring and computing. 36(5)
Validity and reproducibility of clinical capillary refill time (CRT) measurement depend on many factors in daily routine practice. We conducted a prospective validation study of an automatized handheld prototype device providing standardized CRT asse
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.