Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"L. Capraro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karen L. Capraro
The purpose of this qualitative, single-case study was to examine the implementation of co-teaching as an alternative student teaching method across seven elementary and early childhood classrooms to determine how it was implemented and, if differenc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b600efc0dd47710e9728ec0f9dd691b2
https://doi.org/10.23860/diss-capraro-karen-2016
https://doi.org/10.23860/diss-capraro-karen-2016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rocco L. Capraro
Publikováno v:
New Directions for Student Services. 2004:23-34
This chapter surveys the history and theory of men's studies, a field concerned primarily with masculinity and other aspects of men's experience and identity. It argues that men's studies would be an ideal foundation for our work with college men and
Publikováno v:
Acta Anaesthesiologica Scandinavica. 45:200-206
Background: Rapid coagulation tests are now available for monitoring of bleeding patients after cardiac surgery. As inappropriate blood use in these patients may be due to lack of timely coagulation data, we studied the effect of an algorithm with on
Publikováno v:
Vox Sanguinis. 78:96-100
Publikováno v:
The Journal of Men’s Studies. 4:169-182
Autor:
Rocco L. Capraro
Publikováno v:
New Directions for Student Services. 1994:21-33
Rape prevention in the context of a problematic masculinity is discussed; conservative, mythopoetic, and feminist perspectives on masculinity are reviewed; and a feminist foundation for rape prevention programs for men is proposed.