Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"L. Candy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Ayoub, Lucian Lucia, Preetam Giri, Chetan Tambe, Ramani Narayan, P. Evon, V. Vandenbossche, L. Candy, P.-Y. Pontalier, A. Rouilly, Valerie Massardier, Alessia Quitadamo, Françoise Berzin, Bruno Vergnes, Romain Milotskyi, Christophe Bliard, Richard Venditti, Marlene J. Cran, Stephen W. Bigger, Richard A. Venditti, Joel J. Pawlak, Sebastien Livi, Alain Dufresne, Meri J. Lundahl, Nicolas Le Moigne, Martial Sauceau, Margot Chauvet, Jean-Charles Bénézet, Jacques Fages, Luanda C. Lins, Sébastien Livi, Giada Lo Re, Valentina Sessini, Flavia Debiagi, Paula C. S. Faria-Tischer, Suzana Mali, Shakiba Enayati
Autor:
P. Brian Giles, Casey L. Candy, Russell W. Owens, Paul A. Fleming, W. Scott Argraves, Christopher J. Drake
Publikováno v:
Developmental Biology. 279:169-178
Herein, we investigated the role of VEGF signaling in the earliest events in vasculogenesis and found that it exerts critical effects shortly after mesodermal cells form by gastrulation. We showed that VEGF treatment of embryos caused an increase in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E.A. Edmonds, L. Candy
Publikováno v:
IFAC Proceedings Volumes. 21:239-242
The paper describes some practical experiences in the development and introduction of an expert system into an office environment. A number of points are raised which offer one perspective on the way Human Computer Interaction issues can be brought t
Autor:
L. Candy
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning. 4:203-213
This paper raises general issues about the way computer systems are developed and relates them to education, in particular the role of teachers in research into classroom applications. The views expressed arise from research into the use of wordproce
Autor:
A. L. Candy
Publikováno v:
The American Mathematical Monthly. 27:195-199
Autor:
A. L. Candy
Publikováno v:
The American Mathematical Monthly. 27:245-252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.