Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"L. Byrne-Davis"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Abstract Background The learning environment impacts many aspects of healthcare education, including student outcomes. Rather than being a single and fixed phenomenon, it is made up of multiple micro learning environments. The standard clinical learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78c03274a0554236bce41c9d9ee616bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Gifford, M. Kirkpatrick, R. Philemon, K. Prentice, H. Gifford, E. Hothersall, J. Halbert, R. Inglis, A. Jackson, J. Hart, L. Byrne Davis, R. Howells, S. Weetch, J. Thirsk
Publikováno v:
Pediatric Critical Care Medicine. 23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 1: Table A. Items for inclusion in Delphi including origins (items marked in bold are negatively phrased) [31–36]. Table B: Varimax rotated component matrix for the two factor solution. * Item loaded > = 0.6 onto factor 1; ** item l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47e45a1403c5c77909ab6e118f83b294
Autor:
N, Boyd, E, Sharkey, M, Nabukenya, J, Tumukunde, N, Sipuka, M, Zyambo, I, Walker, J, Hart, L, Byrne-Davis
Publikováno v:
AnaesthesiaReferences. 74(10)
There is an urgent need to improve access to safe surgical and anaesthetic care for children living in many low- and middle-income countries. Providing quality training for healthcare workers is a key component of achieving this. The 3-day Safer Anae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.