Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"L. B. K."'
Autor:
Varaprasad, A. L. S., Divyansh, L. B. K. Darbe, Tyagi, Bhumesh, Gupta, Nikhil, Gadpayle, Adeshji Kishanji
Publikováno v:
Journal of Cardiovascular Disease Research (Journal of Cardiovascular Disease Research); 2024, Vol. 15 Issue 9, p691-695, 5p
Autor:
Giles, Jessica, Sriramrajan, Visvajit, Pan, Ethan, Hunt, Nicholas, P. K., King, Lindsey B., Gill, Kinzey, O’Neil, Barbara, Van Dyke, Geoff, L. B. K., Morrison, Riane Menardi, V. S., Muñoz, Brock, LaRusso, Jessica, BO, Bruno, Antony, Marhevka, Chris, Singer, Daliah
Publikováno v:
5280; Feb2024, p36-45, 10p, 7 Color Photographs
Autor:
G. V. D., LaRusso, Jessica, Johnson, Michelle, L. B. K, J. L., Walker, Chris, C. W., Campbell, Spencer
Publikováno v:
5280; Feb2024, p46-53, 8p, 17 Color Photographs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revue Africaine de Chirurgie et Spécialités; 2023, Vol. 17 Issue 1, p5-9, 5p
Autor:
L. B. K.
Publikováno v:
LEARNing Landscapes; 2020, Vol. 13, p7-13, 7p
Publikováno v:
Genes, Brain & Behavior. Mar2012, Vol. 11 Issue 2, p193-200. 8p. 3 Graphs.
Autor:
Jones, L. B. K. R.1, McGrogan, P.1, Flood, T. J.2, Gennery, A. R.1,2 a.r.gennery@ncl.ac.uk, Morton, L.3, Thrasher, A.3,4, Goldblatt, D.3,4, Parker, L.1, Cant, A. J.1,2
Publikováno v:
Clinical & Experimental Immunology. May2008, Vol. 152 Issue 2, p211-218. 8p. 5 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Carrie S. Oser, D. L. B. K. Bjorsness, Marcene K. Butcher, Janet M. McDowall, Mary Madison, Judy Gilman, Todd S. Harwell, Dorothy Gohdes, Steven D. Helgerson, Elizabeth A. Johnson, Jane Fitch Meszaros
Publikováno v:
The Diabetes Educator. 32:963-967
Purpose Diabetes self-management education (DSME) is an integral component of diabetes care; however, skilled educators and recognized programs are not uniformly available in rural communities. Methods To increase access to quality DSME, the Montana
Autor:
L. B. K.
Publikováno v:
LEARNing Landscapes; Spring2019, Vol. 12, p9-18, 10p