Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"L. Arévalo-Lomas"'
Publikováno v:
Hydrology and Earth System Sciences, Vol 26, Pp 2617-2636 (2022)
This paper reports on the methodology developed for a new hydraulic interpretation of flowmeter logs, allowing a better characterization of continental hydrological basins. In the course of a flowmeter log, different flow stretches are established, m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3715ea15f224985b81c0d2b0d590d10
Autor:
L. Arévalo-Lomas, M. Sánchez-Canales, M. Izquierdo-Díaz, B. Biosca, D. Bolonio, F. Barrio-Parra, B. Castells, I. Amez, Y. Sánchez-Palencia, L. Fernandez-GutierrezdelAlamo
Publikováno v:
Trends on Active Learning Methods and Emerging Learning Technologies ISBN: 9789811974304
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0a110d8da994f00605d2480985604b82
https://doi.org/10.1007/978-981-19-7431-1_9
https://doi.org/10.1007/978-981-19-7431-1_9
Autor:
Fernando Barrio-Parra, David Bolonio, Bárbara Biosca, Miguel Izquierdo-Díaz, B. Castells, M. Sánchez-Canales, Yolanda Sánchez-Palencia, I. Amez, L.J. Fernandez-Gutierrez del Alamo, L. Arévalo-Lomas
Publikováno v:
Innovaciones docentes en tiempos de pandemia..
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.