Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"L. Åsli"'
Autor:
T. Bonsaksen, T. A. Magne, L. Stigen, A. Gramstad, L. Åsli, G. Mørk, S. G. Johnson, T. Carstensen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background Relationships between students’ academic performance and their employed study approaches have been studied extensively. However, research using study approaches and learning environment factors as concurrent predictors of academ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32cd5a8fd8d0461fb5a735da0466add4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.