Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"L., Foster Page"'
A novel tooth-coloured crown system to treat dental caries in children - Development and validation.
Publikováno v:
New Zealand Dental Journal; Jun2021, Vol. 117 Issue 2, p55-65, 11p
Interview guides and examples of comments grouped under the different domains and constructs. (DOCX 46Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::853ca470894ef8a8a71df6faaae7d95c
Autor:
S.R. Baker, L. Foster Page, W.M. Thomson, T. Broomhead, K. Bekes, P.E. Benson, F. Aguilar-Diaz, L. Do, C. Hirsch, Z. Marshman, C. McGrath, A. Mohamed, P.G. Robinson, J. Traebert, B. Turton, B.J. Gibson
Supplemental material, DS_10.1177_0022034518767401 for Structural Determinants and Children’s Oral Health: A Cross-National Study by S.R. Baker, L. Foster Page, W.M. Thomson, T. Broomhead, K. Bekes, P.E. Benson, F. Aguilar-Diaz, L. Do, C. Hirsch, Z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::311902efe6e4cdbc92840e292abc2f86
Publikováno v:
European journal of dental education : official journal of the Association for Dental Education in Europe. 16(1)
To explore and compare how pre-doctoral dentistry (BDS) and oral health (BOH) students characterise their future professional work at the start and end of their first-year professional programme.All BDS and BOH students were given an anonymous survey
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.