Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"L Nurlaela"'
Autor:
Bujawati, Emmi, Alam, Syamsul, Amansyah, Munawir, Adnan, Yudi, W, Jean F, Putri, Putri, L, Nurlaela H, Afika, Dwi, Wahab, Wahyudi
Publikováno v:
Jurnal Kesmas Jambi; Vol. 7 No. 1 (2023): Vol. 7 No. 1-Maret Tahun 2023; 22-30
Zain G, Kurniasari R. Literature Review: Pengaruh Bentuk Media Edukasi Gizi Terhadap Peningkatan Pengetahuan Ibu dalam Upaya Pencegahan Stunting pada Anak: Literature Review: The Influence of Nutrition Education Media Forms on Increasing Mother’s K
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1810:012045
The development of robot technology has grown rapidly. Robots have been widely used in various aspects to help human’s interests. In the education sector, robots have also been used as a learning tool to assist in studying fields such as science an
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1810:012066
The development of education and technology can have a big influence on the quality of students and teachers in the development of the world. Models and media can increase effectiveness and creativity in the learning process. Especially, when discuss
Publikováno v:
Regionalization and Harmonization in TVET ISBN: 9781315166568
Interactive multimedia is very useful because it is able to create student-centered teaching and learning activities. The collaboration of creative thinking and interactive multimedia-based learning not only enables students to think using multiple s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfacdf42d1bb8db61ba7acd48612b74e
https://doi.org/10.1201/9781315166568-52
https://doi.org/10.1201/9781315166568-52
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1387:012076
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.