Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"L Lisnani"'
Angle Measurement Material Design Using Gymnastic Contexts for Pre-Service Elementary School Teacher
Publikováno v:
IndoMath, Vol 6, Iss 2, Pp 71-83 (2023)
The purpose of this research is to produce a learning trajectory and analyze the angle measurement material using the context of gymnastic movements. The method used in this study is a design research method with the type of validation studies with t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9ca51107b5542c7b6a6f2c9fdc584a2
Publikováno v:
IndoMath, Vol 5, Iss 2, Pp 85-98 (2022)
This study aims to describe ethnomathematics activities in the manufacturing process, explain the two-dimensional figure, and describe the introduction of social arithmetic through motifs on Tapis Lampung. The sample in this study is the home craftsm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b100525917e44fa8d54c8b3292bcbae
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series
Technology plays a significant role in the process of teaching and learning mathematics in the COVID-19 pandemic Moodle is software with an open-source system e-learning platform designed to help educators to create quality for resources and communic
Autor:
L Lisnani, Ira Irzawati
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:022005
Teaching and learning activity of science lesson in elementary school is considered less interesting due to the use of monotonous and memorizing methods. Solar system is a common topic which taught by applying these methods. In order to anticipate bo
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2019, Vol. 1157 Issue 2, p1-1, 1p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.