Zobrazeno 1 - 10
of 1 529
pro vyhledávání: '"L Campagna"'
Publikováno v:
Group & Organization Management. 48:546-580
Trust and emotion have been among the most influential and frequently studied constructs in organizational behavior over the last two decades. Although emotion would seem to be integral to interpersonal trust, it has played a minor part in the litera
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice. 31:129-145
Publikováno v:
Human Relations. 75:1383-1411
Do initial trustworthiness beliefs only have a short-term, temporary effect on one’s behavior and perceptions? Or might these initial beliefs have a lasting, robust effect that persists over time and in subsequent interactions? Trust development th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Hepatology 2001 34(4) Part 2:A243-A243
BAIXA SATURAÇÃO PERIFÉRICA DE OXIGÊNIO POR METEMOGLOBINEMIA EM PACIENTE COM COVID-19: RELATO DE CASO
Publikováno v:
Hematology, Transfusion and Cell Therapy. 44:S654-S655
Publikováno v:
Journal of Applied Psychology. 105:994-1012
Research has long emphasized that being trusted is a central concern for leaders (Dirks & Ferrin, 2002), but an interesting and important question left unexplored is whether leaders feel trusted by each employee, and whether their felt trust is accur
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.