Zobrazeno 1 - 10
of 8 285
pro vyhledávání: '"L Bonnet"'
Autor:
Bradley, Charles F.
Publikováno v:
The American Journal of Theology, 1898 Jul 01. 2(3), 669-671.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3153453
Publikováno v:
Chemistry, Vol 3, Iss 3, Pp 854-860 (2021)
An antiplasmodial activity-guided isolation was carried out on the dichloromethane extract of Tithonia diversifolia dried leaves. A total of five germacranolide type sesquiterpene lactones and a new flavonol, 3,6-dihydroxy-2-(4′-hydroxyphenyl)-7-me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0414e507140740d0a36f3004e4e90407
Publikováno v:
Revue de Théologie et de Philosophie et Compte-rendu des Principales Publications Scientifiques, 1893 Jan 01. 26, 364-365.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44348586
Publikováno v:
The Journal of Physical Chemistry Letters. 14:1246-1252
Hydrogen molecules dissociate on clean W(110) surfaces. This reaction is progressively inhibited as the tungsten surface is precovered with oxygen. We use density functional theory and ab initio molecular dynamics to rationalize, at the atomic scale,
Autor:
Reaotshepa Setlhodi, Boitumelo Mashile, Gloria O. Izu, Sefater Gbashi, Samson S. Mashele, Susanna L. Bonnet, Tshepiso J. Makhafola, Chika I. Chukwuma
Publikováno v:
Food and Bioprocess Technology.
Autor:
Reaotshepa Setlhodi, Boitumelo Mashile, Gloria O. Izu, Sefater Gbashi, Samson S. Mashele, Susanna L. Bonnet, Tshepiso J. Makhafola, Chika I. Chukwuma
Publikováno v:
European Food Research and Technology.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hershey, David R.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 1992 May 01. 54(5), 314-314.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4449491