Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"L Amiri Farahani"'
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 32, Iss 119, Pp 59-69 (2019)
Background & Aims: Grandmothers play a key role in the success of breastfeeding. The positive attitude of grandmothers toward breastfeeding largely influences the length of breastfeeding. The present study aimed to assess the effect of the education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bb65493f0cf44318a9ffcccb32b3857
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 113, Pp 62-73 (2018)
Background & Aims: The main focus of social construction is on the procedures by which individuals and groups participate in developing meaning and social products. Since infertility leads to the inability to properly play social roles, it is often a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4dcbbbd660947ffb4299073ffdebdfe
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 30, Iss 106, Pp 35-45 (2017)
Abstract Background & Aims: Sex education is one of the most difficult and most sensitive types of education. Meanwhile, parents' knowledge and attitudes, especially mothers, has the most important role in the education of healthy sexual behavior to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/772c4e70ef3d45e18777ce189a10f6ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iran Journal of Nursing. 33:69-81
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 113, Pp 62-73 (2018)
Background & Aims: The main focus of social construction is on the procedures by which individuals and groups participate in developing meaning and social products. Since infertility leads to the inability to properly play social roles, it is often a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.