Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Lönnerblad, Malin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lönnerblad, Malin1,2,3 (AUTHOR) malin.lonnerblad@kbh.uu.se, Berglund, Eva3 (AUTHOR), Åberg, Maria4,5 (AUTHOR), Blomgren, Klas2,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cancer Medicine. Mar2023, Vol. 12 Issue 6, p7459-7469. 11p.
Autor:
Lönnerblad, Malin1,2,3 (AUTHOR) malin.lonnerblad@kbh.uu.se, Åberg, Maria4,5 (AUTHOR), Blomgren, Klas2,6 (AUTHOR), Berglund, Eva3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cancers. Jan2023, Vol. 15 Issue 1, p255. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatric Blood & Cancer; Jan2024, Vol. 71 Issue 1, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lönnerblad, Malin
The overall aim of this thesis was to investigate how children in Sweden treated for brain tumours performed in their ninth year at school compared with matched controls. The studies investigated grades and results from national tests in the theoreti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f8652619af4294282ef8630fd9cfcd90
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-188768
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-188768
Background As many as 95.7% of children diagnosed with a brain tumor will experience persistent late effects as adults. These include difficulties with general executive functions, lower IQ, and mental fatigue, which may negatively affect school perf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1d636159d08a0e213fd8527d19ab07f4
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-180177
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-180177