Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"López, Mario J."'
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Oct 01. 68(5), 2033-2053.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727519
Publikováno v:
Instructional Science, 2018 Dec 01. 46(6), 973-988.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45213866
Autor:
Ponce, Héctor R., Mayer, Richard E., Loyola, María Soledad, López, Mario J., Méndez, Ester E.
Publikováno v:
In Computers & Education October 2018 125:376-388
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2013 Oct 01. 61(5), 819-840.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24546542
Publikováno v:
In Computers & Education December 2012 59(4):1170-1183
Autor:
Seals, A. Allen, Seals, Kim St. Clair, Khatib, Yazan, Kanaparti, Praveen K., Vedre, Ameeth, Martin, Lilla G., Friedrich, Debbie, Davis, Lisa, Fialkow, Jonathan A., Johnson, Heather M., Couturier, Georg J., Lopez, Mario J., Sadanandan, Saihari, Jiva, Erum S., Rama, Pamela R.
Publikováno v:
In Journal of the American College of Cardiology 2 April 2024 83(13) Supplement:1718-1718
Autor:
Mehran, Roxana, Beerkens, Frans, sartori, samantha, Cao, Davide, Feng, Yihan, Kandzari, David E., Davis, Scott A., Tami, Luis Felipe, Wang, John C., Othman, Islam M., Vogel, Birgit, Gigliotti, Osvaldo S., Haghighat, Amir R., Spirito, Alessandro, Singh, Sarabjeet, Lopez, Mario J., Giugliano, Gregory R., Dangas, George D., Batchelor, Wayne B., Zhang, Zhongjie, Horwitz, Phillip A.
Publikováno v:
In Journal of the American College of Cardiology 7 March 2023 81(8) Supplement:970-970
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.