Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"Läuter, J."'
Autor:
Blohm, M., Lauter, J., Branchereau, S., Krautter, M., Köhl-Hackert, N., Jünger, J., Herzog, W., Nikendei, C.
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 32, Iss 1, p Doc10 (2015)
Background: Over multiple years, the didactic concept of „peer-assisted learning“ (PAL) has proved to be valuable for medical education. Particularly in the field of the nowadays widely established Skills-Labs, the assignment of student tutors is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccc7ecec682643ed832ad325ffc745f2
Publikováno v:
Psychotherapy and Psychosomatics, 1973 Jan 01. 22(2/6), 131-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45114131
Publikováno v:
Psychotherapy and Psychosomatics, 1969 Jan 01. 17(3/4), 153-168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45113572
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
51. Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Medizinische Informatik, Biometrie und Epidemiologie; 20060910-20060914; Leipzig; DOC06gmds061 /20060901/
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1175::7df61ccba619e487bec2c236bf847965
http://www.egms.de/en/meetings/gmds2006/06gmds123.shtml
http://www.egms.de/en/meetings/gmds2006/06gmds123.shtml
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.