Zobrazeno 1 - 10
of 18 622
pro vyhledávání: '"Läsa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Åsa Wedin
Publikováno v:
Acta Didactica Norden, Vol 18, Iss 2 (2024)
I denna artikel undersöks diskurser om grundläggande skriftspråksfärdigheter för vuxna andraspråksinlärare inom studieprogrammet svenska för invandrare (sfi), med det specifika syftet att undersöka diskurser om skriftspråksundervisning på
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa6a9656bb164fd49c0ced8ef5939b4d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hjalmar Falk
Publikováno v:
Högre Utbildning, Vol 14, Iss 2 (2024)
Denna text undersöker förutsättningarna för att utveckla idéhistorieämnets textpedagogiska ansat adekvat skrivpedagogik. Det vidare syftet är att visa hur tillämpandet av skrivpedagogiska perspektiv i undervisningen inom idéhistorieämnet ka
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23ebd3d7eb8644f8911f3dc1503dab34
Publikováno v:
Utbildning & Demokrati, Vol 32, Iss 1, Pp 47-66 (2023)
Do you feel like reading or do you not want to read? Ideas about reading enjoyment in a project which promotes reading at Swedish preschools. The article discusses how ideas of reading enjoyment affect the practical and pedagogical practice through a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c8928c2c5b54989a92ba90639052f0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educare, Iss 2 (2023)
The last decades have seen regular and frequent modifications of the wording of school curricula in the Nordic countries together with increased appeals from teachers for further clarification. The paper analyzes how assessment of the subject English
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37a4ac188d894ca99da80039bd965d61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.