Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"L, Van Dyck"'
Autor:
R. Ponsford, S. Bragg, R. Meiksin, N. Tilouche, L. Van Dyck, J. Sturgess, E. Allen, D. Elbourne, A. Hadley, M. Lohan, C. H. Mercer, G. J. Melendez Torres, S. Morris, H. Young, R. Campbell, C. Bonell
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract Background Reducing unintended teenage pregnancy and promoting adolescent sexual health remains a priority in England. Both whole-school and social-marketing interventions are promising approaches to addressing these aims. However, such inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e0ef857dd1f47328917ccc7a27f4797
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Case report.
Autor:
L. van Dyck, C. Rossel
Publikováno v:
Europhysics News. 51:26-28
The movement towards an Open Science is well engaged and irreversible. It includes Open Access publishing, Open Data and Open Collaborations with several new orientations, among which citizen science. Indeed, in the digital era, the way research is p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Ponsford, S. Bragg, R. Meiksin, N. Tilouche, L. Van Dyck, J. Sturgess, E. Allen, D. Elbourne, A. Hadley, M. Lohan, C. H. Mercer, G. J. Melendez Torres, S. Morris, H. Young, R. Campbell, C. Bonell
Publikováno v:
Ponsford, R, Bragg, S, Meiksin, R, Tilouche, N, Van Dyck, L, Sturgess, J, Allen, E, Elbourne, D, Hadley, A, Lohan, M, Mercer, C H, Melendez-Torres, G J, Morris, S, Young, H, Campbell, R M & Bonnell, C 2022, ' Feasibility and acceptability of a whole-school social-marketing intervention to prevent unintended teenage pregnancies and promote sexual health : Evidence for progression from a pilot to a phase III randomised trial in English secondary schools ', Pilot and Feasibility Studies, vol. 8, no. 1, 52 . https://doi.org/10.1186/s40814-022-00971-y
Ponsford, R, Bragg, S, Meiksin, R, Tilouche, N, Van Dyck, L, Sturgess, J, Allen, E, Elbourne, D, Hadley, A, Lohan, M, Mercer, C H, Melendez Torres, G J, Morris, S, Young, H, Campbell, R & Bonell, C 2022, ' Feasibility and acceptability of a whole-school social-marketing intervention to prevent unintended teenage pregnancies and promote sexual health: evidence for progression from a pilot to a phase III randomised trial in English secondary schools ', Pilot and Feasibility Studies, vol. 8, 52 . https://doi.org/10.1186/s40814-022-00971-y
Ponsford, R, Bragg, S, Meiksin, R, Tilouche, N, Van Dyck, L, Sturgess, J, Allen, E, Elbourne, D, Hadley, A, Lohan, M, Mercer, C H, Melendez Torres, G J, Morris, S, Young, H, Campbell, R & Bonell, C 2022, ' Feasibility and acceptability of a whole-school social-marketing intervention to prevent unintended teenage pregnancies and promote sexual health: evidence for progression from a pilot to a phase III randomised trial in English secondary schools ', Pilot and Feasibility Studies, vol. 8, 52 . https://doi.org/10.1186/s40814-022-00971-y
Background Reducing unintended teenage pregnancy and promoting adolescent sexual health remains a priority in England. Both whole-school and social-marketing interventions are promising approaches to addressing these aims. However, such interventions
Autor:
Peter Wohlsein, Martin Ludlow, Jó Lei, Wendy, K., Pfankuche, V., M., K. Jung, Jesse, S., T., L. van Dyck, Albert D. M. E. Osterhaus, Walter Baumgartner, Mark J. Peters
Publikováno v:
62. Jahrestagung der Fachgruppe Pathologie der Deutschen Veterinärmedizinischen Gesellschaft.
Autor:
Christian Bauer, Peter Wohlsein, Pfankuche, V., M., M. Höltershinken, M. Hoedemaker, Annika Lehmbecker, Walter Baumgartner, Fabienne Lienhart, Kirsten Hülskötter, A. Springer, Jürgen Rehage, L. van Dyck, C. Strube
Publikováno v:
62. Jahrestagung der Fachgruppe Pathologie der Deutschen Veterinärmedizinischen Gesellschaft.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.