Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"L, Ustohal"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S334-S334 (2022)
Introduction Patients with schizophrenia have difficulties in cognitive and affective mentalizing which is manifested by excessive (‘overmentalizing’) or defective (‘undermentalizing’) attribution of mental states. As most of the tests does n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e378cf5de1594060ab5bd521de45036b
Autor:
T. Hebel, B. Langguth, M. Schecklmann, S. Schoisswohl, S. Staudinger, A. Schiller, L. Ustohal, T. Sverak, M. Horky, T. Kasparek, T. Skront, M. Hyza, T.B. Poeppl, M.L. Riester, L. Schwemmer, S. Zimmermann, K. Sakreida
Publikováno v:
Contemporary Clinical Trials Communications, Vol 26, Iss , Pp 100891- (2022)
Background: Schizophrenia is a severe and often difficult to treat psychiatric illness. In many patients, negative symptoms dominate the clinical picture. Meta-analysis has suggested moderate, but significant effects of high-frequency repetitive tran
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18a60a59535f45f2a43c28d646887912
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T, Hebel, B, Langguth, M, Schecklmann, S, Schoisswohl, S, Staudinger, A, Schiller, L, Ustohal, T, Sverak, M, Horky, T, Kasparek, T, Skront, M, Hyza, T B, Poeppl, M L, Riester, L, Schwemmer, S, Zimmermann, K, Sakreida
Publikováno v:
Contemporary Clinical Trials Communications
Background Schizophrenia is a severe and often difficult to treat psychiatric illness. In many patients, negative symptoms dominate the clinical picture. Meta-analysis has suggested moderate, but significant effects of high-frequency repetitive trans
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Neuropsychopharmacology. 53:S602
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.