Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"L, Storsley"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Transplantation. 25:E617-E621
Dunsmore S, Karpinski M, Young A, Storsley L. Access to living donor transplantation for Aboriginal recipients: a study of living donor presentation and exclusion. Clin Transplant 2011: 25: E617–E621. © 2011 John Wiley & Sons A/S. Abstract: Aborig
Autor:
K, Clemens, N, Boudville, M A, Dew, C, Geddes, J S, Gill, V, Jassal, S, Klarenbach, G, Knoll, N, Muirhead, G V R, Prasad, L, Storsley, D, Treleaven, A X, Garg, A, Garg, Ann, Young
Publikováno v:
American Journal of Transplantation. 11:463-469
Previous studies that described the long-term quality of life of living kidney donors were conducted in single centers, and lacked data on a healthy nondonor comparison group. We conducted a retrospective cohort study to compare the quality of life o
Autor:
L. Storsley, Aviva Goldberg
Publikováno v:
Pediatric transplantation. 18(4)
Publikováno v:
Clinical transplantation. 25(6)
Aboriginals experience high rates of end-stage renal disease (ESRD) and are less likely to receive a kidney transplant from a living donor. We hypothesized that higher rates of hypertension and diabetes in Aboriginal communities would result in fewer
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.