Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"L, Sofia"'
Autor:
O’Neal, Julie, Cooper, Matthew L., Ritchey, Julie K., Gladney, Susan, Niswonger, Jessica, González, L. Sofía, Street, Emily, Haas, Gabriel J., Carter, Alun, Amayta, Parmeshwar N., Gao, Feng, Lee, Byung Ha, Choi, Donghoon, Berrien-Elliott, Melissa, Zhou, Alice, Fehniger, Todd A., Rettig, Mike P., DiPersio, John F.
Publikováno v:
In Blood Advances 24 October 2023 7(20):6009-6022
Autor:
L Sofia Gonzalez, Austen A Fisher, Shane P D'Souza, Evelin M Cotella, Richard A Lang, J Elliott Robinson
Publikováno v:
eLife, Vol 12 (2023)
The mesolimbic dopamine system is an evolutionarily conserved set of brain circuits that play a role in attention, appetitive behavior, and reward processing. In this circuitry, ascending dopaminergic projections from the ventral midbrain innervate t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4784286b5fb47c89101599ce5c7b2e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Austen A Fisher, L Sofia Gonzalez, Shane P D'Souza, Evelin M Cotella, Richard A Lang, J Elliott Robinson
Publikováno v:
eLife. 12
The mesolimbic dopamine system is an evolutionarily conserved set of brain circuits that play a role in attention, appetitive behavior, and reward processing. In this circuitry, ascending dopaminergic projections from the ventral midbrain innervate t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.