Zobrazeno 1 - 10
of 284
pro vyhledávání: '"L, McHale"'
Publikováno v:
Annals of the American Thoracic Society. 20:269-278
Autor:
Jeffrey D Edwards, Erin P Williams, Elizabeth K Wagman, Brittany L McHale, Caryn T Malone, Steven G Kernie
Publikováno v:
Journal of Intensive Care Medicine. 37:1580-1586
Background: For long-stay patients (LSP) in pediatric intensive care units (PICU), frequently rotating providers can lead to ineffective information sharing and retention, varying goals and timelines, and delayed decisions, likely contributing to pro
Publikováno v:
Annals of the American Thoracic Society.
Primary continuity intensivists and nurses for long-stay patients (LSP) in pediatric intensive care unit (PICU) are understudied strategies used to mitigate the fragmented care of typical rotating care models.To investigate the advantages and disadva
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infancy : the official journal of the International Society on Infant StudiesREFERENCES. 3(2)
This study examined 12- and 13-month-old infants' behavioral strategies for emotion regulation, emotional expressions, regulatory styles, and attachment quality with fathers and mothers. Eighty-five infants participated in the Strange Situation proce
Publikováno v:
B44. CRITICAL CARE CASE REPORTS: CARDIOVASCULAR DISEASES IN THE ICU II.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.