Zobrazeno 1 - 10
of 201
pro vyhledávání: '"L, Kohlmeier"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Theresa L. Kohlmeier, Stephanie Brunner, Alisha K. Wackerle-Hollman, Jose Palma, Chase H. Callard, Lillian K. Durán
Publikováno v:
Early Childhood Research Quarterly. 48:155-172
The population of Spanish-speaking preschoolers in the United States continues to increase and there is a significant need to develop psychometrically sound early language and literacy screening measures to accurately capture children’s ability in
Autor:
Michael C. Rodriguez, Jose Palma, Lillian K. Durán, Theresa L. Kohlmeier, Stephanie Brunner, Alisha K. Wackerle-Hollman
Publikováno v:
Educational Assessment. 24:33-56
Spanish speakers in the United States are a steadily increasing population, up by 233% since 1980. Given the growing population of dual language learners (DLLs) and the large numbers of Spanish-spe...
Publikováno v:
Journal of Early Intervention. 39:106-124
The prevalence of both bilingual children and children with autism spectrum disorder (ASD) is growing rapidly, and early childhood educators may be increasingly likely to encounter bilingual children with ASD in their classrooms. Because ASD signific
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language, Speech, and Hearing Services in Schools. 47:347-371
Purpose The purpose of this systematic review was to determine what bilingual or home language interventions have been found to be effective for 2- to 6-year-old dual language learners who have language impairment (LI) or are at risk for LI. Method W
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. 44:453-461
The purpose of this paper is to describe the components, usability, and feasibility of a new Read it Again-Dual Language curriculum (RIA-DL; Duran et al. n.d.). The RIA-DL is based on the Read it Again-PreK! (Justice and McGinty 2009) and adapted to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.