Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"L, Cusumano"'
Autor:
T E, Callese, J M, Moriarty, C, Maehara, L, Cusumano, S, Mathevosian, D, Enzmann, S A, Padia, R N, Srinivasa
Publikováno v:
Clinical Radiology. 78:e143-e149
To determine the costs associated with endovascular pulmonary embolism (PE) interventions.Procedural costs were determined utilising time-driven activity-based costing (TDABC). A multidisciplinary team created process maps describing personnel, space
Publikováno v:
Current Perspectives and New Directions in Mechanics, Modelling and Design of Structural Systems ISBN: 9781003348450
Current Perspectives and New Directions in Mechanics, Modelling and Design of Structural Systems ISBN: 9781003348443
Current Perspectives and New Directions in Mechanics, Modelling and Design of Structural Systems ISBN: 9781003348443
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ba0d1bbab85a26650eec9151dfaf9627
https://doi.org/10.1201/9781003348450-258
https://doi.org/10.1201/9781003348450-258
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 34:S15
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 33:S159
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 33:S160
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education. 29:297-308
While it is clear that reading is critical to children's success throughout schooling and reading instruction research has dramatically increased over the past 2 decades, few early childhood providers have the necessary knowledge, skills and/or confi