Zobrazeno 1 - 10
of 323
pro vyhledávání: '"L, Anttila"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joyce L. Anttila, Harvey Rude
Publikováno v:
Special Populations in Gifted Education ISBN: 9781003238157
Special Populations in Gifted Education
Special Populations in Gifted Education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c2258d4693e3bff4e516bdb24f309d00
https://doi.org/10.4324/9781003238157-23
https://doi.org/10.4324/9781003238157-23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: As lenalidomide becomes increasingly established for upfront treatment of multiple myeloma, patients refractory to this drug represent a population with an unmet need. The combination of pomalidomide, bortezomib, and dexamethasone has sho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::60a64e8be607a2d94110070c4a87c17f
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3122238
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3122238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.