Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Kyriakou L"'
Autor:
McHarg, G., Ribner, A.D., Devine, R.T., Hughes, C., Blair, C., Mesman, J., Devine, R., Alink, L.R.A., Browne, W., Branger, M., Emmen, R., Foley, S., Kyriakou, L., Lindberg, A., Ribner, A., Woudstra, M.L.
Publikováno v:
INFANCY, 25(2), 205-222. WILEY
Technology is pervasive in homes of families with young children, despite evidence for negative associations between infant exposure to screen‐based media and cognitive development that has led the American Academy of Pediatrics (AAP) to discourage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::30fae62baa0e60bff59b23ef215fe542
https://doi.org/10.1111/infa.12325
https://doi.org/10.1111/infa.12325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper describes the results of the application of nano-binders (SiO2 and TiO2) in repair lime mortars, focusing on the durability of the composites against salt crystallization. A total of 12 new mixtures have been designed, produced and investi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::702948fcc84d2ed4b99020085108ecef
We present a case of pulmonary nocardiosis in a patient suffering from idiopathic thrombocytopenic purpura (ITP), an autoimmune disorder in which platelets are immunologically destroyed. ITP corticosteroid therapy, as well as the patient's diabetes m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::ca1d014c40e221edcfaa07b0028c18ba
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3133302
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3133302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.