Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Kyriakides, Ermis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Apr2022, Vol. 41 Issue 2, p278-287, 10p, 4 Charts
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2017 Mar 01. 117(3), 423-454.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546648
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Apr2021, Vol. 40 Issue 2, p256-266, 11p, 3 Charts
Publikováno v:
School Effectiveness and School Improvement
Although consistency in teacher effectiveness has attracted scholarly interest since the 1960s, revived interest in differential teacher effectiveness is recently witnessed, with empirical studies more systematically testing this assumption. Most of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Effectiveness and School Improvement
Sch.Eff.Sch.Improv.
Scopus
Sch.Eff.Sch.Improv.
Scopus
Heightened accountability pressures and an increased emphasis on teaching quality have directed scholarly attention to scrutinizing instruction, particularly with respect to issues of validity and reliability. However, these attempts have largely bee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyriakides, Ermis S.
Includes bibliographical references. Number of sources in the bibliography: 274 Thesis (Ph. D.) -- University of Cyprus, Faculty of Social Sciences and Education, Department of Education, 2016. The University of Cyprus Library holds the printed form
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2389::8770ef2421b8a7cbc7b85bb1df10a536
http://hdl.handle.net/10797/15131
http://hdl.handle.net/10797/15131