Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "Kyoko Miyazato"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 4 of 4 pro vyhledávání: '"Kyoko Miyazato"'
1
Akademický článek
Architecture of Human Language from the Perspective of a Case of Childhood Aphasia — Landau–Kleffner Syndrome
Autor: Koji Hoshi, Kyoko Miyazato
Publikováno v: Biolinguistics, Vol 10, Pp 136-196 (2016)
This paper addresses Landau–Kleffner syndrome (LKS), a childhood aphasia, from the perspective of I-language and the critical period for first language acquisition. LKS involves a language disorder and behavioral disturbances resembling autistic sp
Externí odkaz: https://doaj.org/article/9cbc4f891a834db0b0d4c3703a9911e5
Zobrazit plný text záznamu
2
Native vs. non-native and novice vs. expert
Autor: Kyoko Miyazato
Publikováno v: Team Teachers in Japan ISBN: 9781003288961
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c45026094470df5b63f7636e953175a
https://doi.org/10.4324/9781003288961-3
Zobrazit plný text záznamu
3
Occupational Power and NS–NNS/Novice–Expert Relationships in Preservice Team Teaching
Autor: Kyoko Miyazato
Publikováno v: JALT Postconference Publication - Issue 2021.1; August 2022. 2021:100
The purpose of this study was to investigate the effectiveness of a preservice team-teaching (TT) course involving seven Japanese students and three international students while undertaking collaborative tasks of Ministry of Education, Culture, Sport
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c365fa3054b26738f6e1fe84c9e3323d
https://doi.org/10.37546/jaltpcp2021-12
Zobrazit plný text záznamu
4
Power-sharing between NS and NNS teachers: Linguistically powerful AETs vs. culturally powerful JTEs
Autor: Kyoko Miyazato
Publikováno v: JALT Journal. 31:35
This study investigates team-teaching (TT) relationships between AETs (Assistant English Teachers) and JTEs (Japanese Teachers of English) focusing on power-sharing in Japanese high schools. From September 2003 to March 2004, a naturalistic case stud
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::554e0a8f2ae388a6dc3724285a6b22fa
https://doi.org/10.37546/jaltjj31.1-2
Zobrazit plný text záznamu

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 1 Akademické články
  • 2 critical period
  • 2 transcranial direct current stimulation (tdcs)
  • 1 autonomy
  • 1 business
  • 1 business.industry
  • 1 class (computer programming)
  • 1 communication
  • 1 experimental and cognitive psychology
  • 1 fallacy
  • 1 first language
  • 1 identity (social science)
  • 1 interview
  • 1 language and linguistics
  • 1 language and literature
  • 1 lcsh:language and literature
  • 1 lcsh:p
  • 1 lcsh:p1-1091
  • 1 lcsh:philology. linguistics
  • 1 linguistics and language
  • 1 mathematics education
  • 1 media_common
  • 1 media_common.quotation_subject
  • 1 p1-1091
  • 1 philology. linguistics
  • 1 power (social and political)
  • 1 psychology
  • 1 team teaching
  • 2 the japan association for language teaching (jalt)
  • 1 biolinguistics
  • 1 psychopen gold/ leibniz institute for psychology
  • 1 routledge
  • 2 biolinguistics
  • 1 jalt journal
  • 1 jalt postconference publication - issue 2021.1; august 2022
  • 4 OpenAIRE
  • 1 Directory of Open Access Journals

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......