Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Kyllönen T"'
Autor:
Kyllönen, T. (Tommi)
Tiivistelmä. Tietojärjestelmät ovat enemmän ja enemmän osa meidän arkipäiväistä elämäämme. Yksi tärkeimmistä asioista tietojärjestelmissä on se, että me ihmiset oppisimme käyttämään niitä. Tässä tutkielmassa selvitettiin miten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::e1c776da06c052f236fe972a771f7795
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202305071558
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202305071558
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuurala, S., Graça S. Carvalho, Clément, Pierre, Bogner, Franz, Kyllönen, T., Hänninen, O., Rauma, Anna-Liisa
Publikováno v:
CIÊNCIAVITAE
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Health and environmental education in Finnish schools is guided firstly by the national core curriculum and secondly by the individual curricula in each school. However, teaching practices are influenced to some extent also by teachers’ own concept
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8d7df2154168057964d09e7172b0dc28
https://hdl.handle.net/1822/10913
https://hdl.handle.net/1822/10913
Autor:
Kuurala, S., Carvalho, Graça Simões de, Clément, Pierre, Bogner, Franz, Kyllönen, T., Hänninen, O., Rauma, Anna-Liisa
Teaching of health and environmental knowledge in Finnish schools is guided by the national core curriculum and school curriculum. However, teaching practices are influenced to some extent also by teachers’ own conceptions and systems of values. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::804f8a3ff947e517d81faa86444ded61
https://hdl.handle.net/1822/8315
https://hdl.handle.net/1822/8315
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.