Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Kwong KL"'
Autor:
Griffiths, David, Blat, Josep, Garcia, Rocío, Vogten, Hubert, Kwong, KL, Koper, Rob, Tattersall, Colin
Publikováno v:
Learning Design: A Handbook on Modelling and Delivering Networked Education and Training, 109-135
ISSUE=1;STARTPAGE=109;ENDPAGE=135;TITLE=Learning Design
Learning Design ISBN: 3540228144
Griffiths, D, Blat, J, Garcia, R, Vogten, H & Kwong, KL 2005, Learning Design Tools . in R Koper & C Tattersall (eds), Learning Design : A Handbook on Modelling and Delivering Networked Education and Training . 1 edn, Springer-Verlag Berlin Heidelberg, pp. 109-135 . https://doi.org/10.1007/3-540-27360-3_7
ISSUE=1;STARTPAGE=109;ENDPAGE=135;TITLE=Learning Design
Learning Design ISBN: 3540228144
Griffiths, D, Blat, J, Garcia, R, Vogten, H & Kwong, KL 2005, Learning Design Tools . in R Koper & C Tattersall (eds), Learning Design : A Handbook on Modelling and Delivering Networked Education and Training . 1 edn, Springer-Verlag Berlin Heidelberg, pp. 109-135 . https://doi.org/10.1007/3-540-27360-3_7
In this chapter we provide an overview of the tools required for working with the Learning Design specification (LD 2003). These include editors for creating Units of Learning (UOLs), runtime players, and repositories for storing UOLs. We first exami
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7588913c5e492ff099c56d62ff9074d4
https://doi.org/10.1007/3-540-27360-3_7
https://doi.org/10.1007/3-540-27360-3_7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.