Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Kwon, JaeHwan"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2024, Vol. 51 Issue 3, p455-473. 19p.
Autor:
Tu, Lingjiang Lora1 (AUTHOR) Lingjiang_Tu@baylor.edu, Kwon, JaeHwan2 (AUTHOR) JaeHwan_Kwon@baylor.edu, Gao, Huachao3 (AUTHOR) hcgao@uvic.ca
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2022, Vol. 59 Issue 1, p173-190. 18p. 3 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 55, Issue 8, pp. 2122-2145.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-11-2019-0855
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2021, Vol. 38, Issue 5, pp. 495-513.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-07-2020-3966
Autor:
Kwon, JaeHwan
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
The proposed research explores a contextual perspective in multiple object situations. Specifically, I focus on the context effect created by an object associated with strong attitude on the subsequent evaluative judgment of a target object. Through
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2019, Vol. 53, Issue 7, pp. 1333-1354.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-08-2017-0526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Jan2018, Vol. 60 Issue 1, p104-117. 14p.
Autor:
Park, Hanyong1 (AUTHOR) parkhan4@msu.edu, Kwon, JaeHwan2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Jan2022, Vol. 32 Issue 1, p69-76. 8p.
Publikováno v:
Journal of Advertising. 2016, Vol. 45 Issue 4, p459-471. 13p.