Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Kwok, Rosa"'
Autor:
Floccia, Caroline, Sambrook, Thomas D., Luche, Claire Delle, Kwok, Rosa, Goslin, Jeremy, White, Laurence, Cattani, Allegra, Sullivan, Emily, Abbot-Smith, Kirsten, Krott, Andrea, Mills, Debbie, Rowland, Caroline, Gervain, Judit, Plunkett, Kim, Hoff, Erika, Core, Cynthia
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development, 2018 Jan 01. 83(1), 1-134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45106974
Autor:
Taylor, Becky, Hodgen, Jeremy, Jacques, Laurie, Tereshchenko, Antonina, Cockerill, Maria, Kwok, Rosa Kit Wan
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Oct/Nov2024, Vol. 30 Issue 7/8, p971-985, 15p
Autor:
Kwok, Rosa Kit Wan
This thesis investigates the process of orthographic and phonological word learning in adults. Speed of reading aloud is used as the main measure, specifically the reduction in naming reaction times (RTs) to short and long novel words through repetit
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.631485
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodgen, Jeremy, Taylor, Becky, Jacques, Laurie, Tereshchenko, Antonina, Kwok, Rosa, Cockerill, Maria
Publikováno v:
Hodgen, J, Taylor, B, Jacques, L, Tereshchenko, A, Kwok, R & Cockerill, M 2020, Remote mathematics teaching during COVID-19: intentions, practices and equity . UCL Institute of Education, London .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::cd82582884e57f5cff034a1de53aa449
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/remote-mathematics-teaching-during-covid19-intentions-practices-and-equity(0a85c5b2-0934-4570-afc5-e2781833d360).html
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/remote-mathematics-teaching-during-covid19-intentions-practices-and-equity(0a85c5b2-0934-4570-afc5-e2781833d360).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Floccia, Caroline, Sambrook, Thomas D., Delle Luche, Claire, Kwok, Rosa, Goslin, Jeremy, White, Laurence, Cattani, Allegra, Sullivan, Emily, Abbot-Smith, Kirsten, Krott, Andrea, Mills, Debbie, Rowland, Caroline, Gervain, Judit, Plunkett, Kim
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development; Mar2018, Vol. 83 Issue 1, p68-80, 13p
Autor:
Floccia, Caroline, Sambrook, Thomas D., Delle Luche, Claire, Kwok, Rosa, Goslin, Jeremy, White, Laurence, Cattani, Allegra, Sullivan, Emily, Abbot-Smith, Kirsten, Krott, Andrea, Mills, Debbie, Rowland, Caroline, Gervain, Judit, Plunkett, Kim
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development; Mar2018, Vol. 83 Issue 1, p7-29, 23p