Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Kwarteng M"'
Publikováno v:
international journal of Education, Learning and Development. 10:19-33
The purpose of this study was to examine pre-service early childhood educators pedagogical content knowledge in teaching psychosocial skills across the kindergarten curriculum in the Volta Region of Ghana. Descriptive survey design was used for the s
Autor:
ZAINUDEEN, M. N.1 mnzainudeen@gmail.com, KWARTENG, M.2, NYAMFUL, A.3, MOHAMMED, L.4, MUTALA, M.4
Publikováno v:
Ghana Journal of Agricultural Science. 2021, Vol. 56 Issue 2, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Ophthalmology, Vol Volume 17, Pp 3941-3964 (2023)
Sandra Owusu,1 Ebenezer Zaabaar,1,2 Michael Agyemang Kwarteng,3,4 Samuel Ankamah,5 John Baptist Vianney Abowine,6 Samuel Kyei1,7 1Department of Optometry and Vision Science, University of Cape Coast, Cape Coast, Ghana; 2Department of Ophthalmology an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a76cd9c9c6144688816bd52a1547a9b
Publikováno v:
Albanian Journal of Agricultural Sciences. 2013, Vol. 12 Issue 2, p177-180. 4p.
Publikováno v:
Ghana Journal of Agricultural Science; Vol 49, No 1 (2015); 3-14
Studies were conducted at the department of Agronomy of the University fordevelopmentStudies in Nyankpala,ghana, from July tooctober 2011 and repeated in the same period in2012 to determine the response of onion to depth of planting and fertilizer ap
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.