Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Kvetonová, Lea"'
Předkládaná publikace se zabývá problematikou emocionality, a to v interdisciplinární perspektivě. Nad problémem se sešli pedagogové, speciální pedagogové, historici, politologové, sociologové, ekonomové, estetici a fi losofové. K f
Předkládáme čtenáři druhou kolektivní monografi i z edice Studia Didactica, která navazuje na titul Kapitoly z filosofie, didaktiky a společenských věd (2018). Stejně jako předchozí text, i tato publikace vzniká jako jeden z výstupů
Kolektivní monografi e Stejné a jiné ve fi losofi cké a speciálněpedagogické refl exi. Inkluzivní škola je výstupem z PROGRESU Q17. Publikace byla fi nancována z prostředků PROGRESU.
Publikace Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola je výstupem z PROGRESU Q17.
Autor:
Pelcová, Naděžda, Květoňová, Lea
The international multidisciplinary conference is a part of the research project MSM 0021620862 called “Teaching Profession in the Context of Changing Demands on Education”.
Publikace zaměřená na profesi školního speciálního pedagoga je dílem autorského kolektivu z katedry speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Hlavní část publikace prezentuje poznatky z výzkumu zaměřeného na role
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.