Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"Květoňová, Lea"'
Předkládaná publikace se zabývá problematikou emocionality, a to v interdisciplinární perspektivě. Nad problémem se sešli pedagogové, speciální pedagogové, historici, politologové, sociologové, ekonomové, estetici a fi losofové. K f
Kolektivní monografi e Stejné a jiné ve fi losofi cké a speciálněpedagogické refl exi. Inkluzivní škola je výstupem z PROGRESU Q17. Publikace byla fi nancována z prostředků PROGRESU.
Předkládáme čtenáři druhou kolektivní monografi i z edice Studia Didactica, která navazuje na titul Kapitoly z filosofie, didaktiky a společenských věd (2018). Stejně jako předchozí text, i tato publikace vzniká jako jeden z výstupů
Autor:
Pelcová, Naděžda, Květoňová, Lea
The international multidisciplinary conference is a part of the research project MSM 0021620862 called “Teaching Profession in the Context of Changing Demands on Education”.
Publikace Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola je výstupem z PROGRESU Q17.
Publikováno v:
PEDAGOGIKA.SK. (4):295-305
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=888034
Publikováno v:
PEDAGOGIKA.SK. (4):295-305
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=810143
Publikováno v:
Speciální Pedagogika; 2023, Vol. 33 Issue 1/2, p23-38, 16p
Publikace zaměřená na profesi školního speciálního pedagoga je dílem autorského kolektivu z katedry speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Hlavní část publikace prezentuje poznatky z výzkumu zaměřeného na role