Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Kuusikko-Gauffin S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paakki, J.-J. (Jyri-Johan), Rahko, J. S. (Jukka S.), Kotila, A. (Aija), Mattila, M.-L. (Marja-Leena), Miettunen, H. (Helena), Hurtig, T. M. (Tuula M.), Jussila, K. K. (Katja K.), Kuusikko-Gauffin, S. (Sanna), Moilanen, I. K. (Irma K.), Tervonen, O. (Osmo), Kiviniemi, V. J. (Vesa J.)
Introduction: There has been a growing effort to characterize the time-varying functional connectivity of resting state (RS) fMRI brain networks (RSNs). Although voxel-wise connectivity studies have examined different sliding window lengths, nonseque
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::bc88104e4fbc5966bd6593ab57f8ec8c
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021071241346
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021071241346
Autor:
Kuusikko-Gauffin, S. (Sanna)
The primary aim of the current study was to examine social anxiety symptoms in high-functioning children and adolescents, ages eight to 17 years old with autism (HFA) or Asperger syndrome (AS). The second aim was to study emotion recognition skills i
Externí odkaz:
http://urn.fi/urn:isbn:9789514293344
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.