Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"Kuure, L."'
Today’s learning spaces and practices are characterized by hybridity. Design-driven approaches and transdisciplinary collaboration have been suggested to contribute to the renewal of language pedagogy, where the change has been slow. However, the c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::5c3f20727f8df64a91ef45fed069d956
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092860310
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092860310
Autor:
Rajanen, D. (Dorina), Rajanen, M. (Mikko), Iivari, N. (Netta), Kuure, L. (Leena), Keisanen, T. (Tiina), Kinnula, M. (Marianne), Molin-Juustila, T. (Tonja), Tumelius, R. (Riikka)
This editorial summarizes the background and findings of the First Mini-Conference on Transdisciplinary Research and Design (TRaD 2022) held in Oulu. We describe the aim and vision of the conference, the conference theme, the articles presented and p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::27f024047c63380675c239d219884fe4
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092760284
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092760284
Autor:
Kinnula M; University of Oulu, Oulu, Finland., Iivari N; University of Oulu, Oulu, Finland., Kuure L; University of Oulu, Oulu, Finland., Molin-Juustila T; University of Oulu, Oulu, Finland.
Publikováno v:
Computer supported cooperative work : CSCW : an international journal [Comput Support Coop Work] 2023 Jun 08, pp. 1-36. Date of Electronic Publication: 2023 Jun 08.
Technology development allows new ways of communication, learning and collaboration. This is reflected in the professional scenarios of language teaching. Modern curricula value participants’ interest and meaningful (inter)action as a basis for lea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::be2972c008e4b0d4f851c351b3253d9d
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020100176354
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2020100176354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuure, L. (Leena)
Publikováno v:
Virittäjä
Kirja-arvostelu Maiju Strömmer: Mahdollisuuksien rajoissa. Neksusanalyysi suomen kielen oppimisesta siivoustyössä. Jyväskylä Studies in Humanities 336. Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto 2017. 118 s. + neljä artikkelia. isbn 978-951-39-7264-6.