Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Kustatscher, Marlies"'
Autor:
Kustatscher, Marlies
This thesis explores how young children perform their social identities in relation to social class, gender and ethnicity in primary school. In doing so, this study contributes to a growing body of literature that recognises the complexity and inters
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.676243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Emotion, Space and Society August 2021 40
Publikováno v:
European Early Childhood Education Research Journal; Apr2024, Vol. 32 Issue 2, p220-235, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Calderon, Edwar, Kustatscher, Marlies, Tisdall, Kay, Gómez Serna, Juan Manuel, Belalcázar Paz, Yeiner, García Umaña, Julián
Publikováno v:
Calderon, E, Kustatscher, M, Tisdall, K, Gómez Serna, J M, Belalcázar Paz, Y & García Umaña, J 2022, ' Coproducción del conocimiento a través de metodologías digitales : Una alternativa pedagógica en zonas marginadas de conflicto ', Revista Interamericana de Investigación, Educación y Pedagogía (RIIEP), vol. 15, no. 2, pp. 353-383 . https://doi.org/10.15332/25005421.6512
The potential for community transformation that youth participation has is increasingly recognized in the political-practical-academic sphere. The article analyzes the methodological learning of our participatory digital project based on music and th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::6efdcee99e968fb5a4f155e24b8cc6c6
https://hdl.handle.net/20.500.11820/5505f260-ed2a-49cc-a797-ca2fa7e3511a
https://hdl.handle.net/20.500.11820/5505f260-ed2a-49cc-a797-ca2fa7e3511a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Calderón, Edwar, Tisdall, Kay, Kustatscher, Marlies, Gómez Serna, Juan Manuel, Belalcázar Paz, Yeiner, García Umaña, Julián
Publikováno v:
Revista Interamericana de Investigación, Educación y Pedagogía - RIIEP; jul-dic2022, Vol. 15 Issue 2, p353-383, 31p
Autor:
Kustatscher, Marlies, Calderon, Edwar, Tisdall, E Kay M, Evanko, Tony, Gomez Serna, Juan Manuel
Publikováno v:
Kustatscher, M, Calderon, E, Tisdall, E K M, Evanko, T & Gomez Serna, J M 2020, Participatory digital methodologies with marginalised young people in “fragile” contexts. A case study from Colombia during the COVID-19 pandemic. Research Briefing.
This briefing is linked to our research project ¿Cuál es la verdad?. The project brought together young people, researchers from Colombia and the United Kingdom, artists, educators and Civil Society Organisations to respond to priorities identified
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::eb518e2b9149d113298e2460b6111126
https://hdl.handle.net/20.500.11820/e4830b99-6ae3-4c0d-8718-7057f65c09c7
https://hdl.handle.net/20.500.11820/e4830b99-6ae3-4c0d-8718-7057f65c09c7
Autor:
Konstantoni, Kristina1 (AUTHOR) kkonstan@exseed.ed.ac.uk, Kustatscher, Marlies1 (AUTHOR), Emejulu, Akwugo1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Children's Geographies. Feb2017, Vol. 15 Issue 1, p1-5. 5p.