Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Kusrohmaniah Sri"'
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 218, p 03020 (2018)
Today’s e-learning is an essential component of an education process, especially in higher education. The performance of education process can be improved significantly when higher education applies e-learning. Furthermore, much higher educations u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b123e7402c94e3ca0c5c2c116aa4b72
Publikováno v:
International Journal of Injury Control & Safety Promotion; Sep2024, Vol. 31 Issue 3, p408-419, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wimbarti, Supra1 supra@ugm.ac.id, Kusrohmaniah, Sri1 koes_psi@ugm.ac.id
Publikováno v:
Journal of Educational, Health & Community Psychology (JEHCP). Mar2023, Vol. 12 Issue 1, p236-251. 16p.
Publikováno v:
International Journal of Electrical & Computer Engineering (2088-8708); Jun2024, Vol. 14 Issue 3, p3277-3286, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seloni, Gian1 (AUTHOR), Kusrohmaniah, Sri1 (AUTHOR), Lufityanto, Galang1 (AUTHOR) galanglufityanto@ugm.ac.id
Publikováno v:
Journal of International Entrepreneurship. Mar2023, Vol. 21 Issue 1, p89-110. 22p.
Autor:
Lestari, Laila Indra1,2, Kusrohmaniah, Sri2 koes_psi@ugm.ac.id
Publikováno v:
Psikohumaniora: Journal of Psychological Research / Jurnal Penelitian Psikologi. 2023, Vol. 8 Issue 1, p137-162. 26p.
Autor:
Fazriyah, Latifatul, Kusrohmaniah, Sri
Publikováno v:
International Journal of Evaluation & Research in Education; Sep2023, Vol. 12 Issue 3, p1542-1549, 8p
Autor:
Khakim, Zulfikri, Kusrohmaniah, Sri
Publikováno v:
Jurnal Psikologi; Vol 49, No 3 (2022); 255-274
One of the advantage of e-learning method is the flexibility of embedding audio-visual materials, however whether this goal-irrelevant stimuli would distract the users instead and hinder their performance is generally unknown. The present study aimed