Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Kusakabe, Tatsuya"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Golam, Azam Md1 (AUTHOR), Kusakabe, Tatsuya1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2020, Vol. 10 Issue 2, p1-15. 15p.
Autor:
Golam, Azam Md, Kusakabe, Tatsuya
Publikováno v:
国際協力研究誌. 26(1-2):1-13
Qawmi Madrasas are one of the two types of religious schools in Bangladesh, educating students from primary level to Master’s level. These Madrasa schools have diversified their curriculum to compete with other public and private education provider
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CICE Series. 6:223-233
This article describes a study of Mathematics teachers at Buloba Primary School in Uganda. The purpose was to analyse the teachers’ perceptions, essential practices for creating inclusive classroom environments for slow learners, and implementation
Publikováno v:
Industry and Higher Education; December 2022, Vol. 36 Issue: 6 p870-881, 12p
Autor:
Asim, Das, Sharmin Huq, Ishida, Yoko, Kusakabe, Tatsuya, Mohd Ali Samsudin, Yakob, Nooraida, Mohamed Ismail, Shaik Abdul Malik, Moen, Melanie, Rupavijetra, Phetcharee, Kyasanku, Charles, Pham Thi Thanh Hai, Nguyen Quy Thanh
Part of the formation of teacher professional identity is caused by the organizational, professional and social condition perceived by novice teachers. An international collaboration project involving seven countries across African and Asian region w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4ed2dab18373ca2906dec88fe8b9bf7d
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049136
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049136
The interplay between teachers’ professional identities and their contextual factors in Malaysia and Bangladesh were compared in the study. The study employed the use of a qualitative approach through structured interviews and discussion with novic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e48712197b2b7a03bdd7f1a5b3a4c0c
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049145
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049145
Autor:
Zhuang, Yu, Kusakabe, Tatsuya
This paper examines the efforts of the People’s Republic of China, designing and completing ideological education for Chinese students which come from Hong Kong, Macao and Overseas in Higher education sector in Mainland China, attempting to achieve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3e6020ead80fffb94ff0b1a197ade5e0
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00047100
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00047100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.