Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Kuru, Nilüfer"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KURU, Nilüfer, AKMAN, Berrin
Publikováno v:
Volume: 17, Issue: 35 991-1005
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Matematik ve yaratıcılık birbirinden bağımsız olmayan iki kavramdır. Bu iki kavramın yaratıcı, eleştirel, sorgulayıcı ve çok boyutlu düşünme becerilerinin geliştirilmesinde büyük rolü vardır. Hayatın her alanında karşılaşt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::586158ca43dc2bf7298027bbb5db9f14
https://dergipark.org.tr/tr/pub/befdergi/issue/72631/893739
https://dergipark.org.tr/tr/pub/befdergi/issue/72631/893739
Autor:
Kuru, Nilüfer, Akman, Berrin
Publikováno v:
Journal of Bayburt Education Faculty / Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi; 2022, Vol. 17 Issue 35, p991-1005, 15p
Autor:
Kuru, Nilüfer
The purpose of this research was to investigate the effects of laughter yoga as a complementary intervention program on social skill, self-esteem and resilience of refugee children. The research design was randomized controlled experimental design. S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4268::40f02bb552547435ae0fcc9b07ca6411
http://hdl.handle.net/11655/23093
http://hdl.handle.net/11655/23093
Autor:
Kuru, Nilüfer, Akman, Berrin
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 42, Sayı 190 (2017)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 42, Sayı 190 (2017)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 42, Sayı 190 (2017)
The aim of this research is defining whether the science skills preschool children who are receiving early childhood education differ from children’s age, gender, school type, status of getting early childhood education before and its duration, the
Autor:
Erkan, Semra, Ilknur Tarman, Ömrüuzun, İşıl, Koşan, Yekta, Kuru, Nilüfer, Kaymak, Sabiha
Publikováno v:
Volume: 35, Issue: 2 307-332
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
The purpose of this study is to determine the teachers’ and parents’ attitudes towards home visits in early childhood education. The study has been conducted on a group composed of thirty-two teachers from Konya, Ankara, Mersin, and Manisa provin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::764248278bd9b41d1a52ce2df1261128
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gefad/issue/6772/91216
https://dergipark.org.tr/tr/pub/gefad/issue/6772/91216