Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Kurpad, Nayantara"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karaca, Meltem1 (AUTHOR) meltem_karaca@student.uml.edu, Kurpad, Nayantara1 (AUTHOR), Wilford, Miko M.1 (AUTHOR), Davis, Sara D.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Memory. Nov2020, Vol. 28 Issue 10, p1181-1190. 10p.
Autor:
Wilford, Miko M.1 (AUTHOR) miko_wilford@uml.edu, Kurpad, Nayantara1 (AUTHOR), Platt, Melanie2 (AUTHOR), Weinstein‐Jones, Yana (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Nov2020, Vol. 34 Issue 6, p1444-1456. 13p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Kurpad, Nayantara, Wilford, Miko
The purpose of this study is to examine the impact of various lecturer styles on students.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b5d8b5a25e4e94734fe573facdad271d
Autor:
Kurpad, Nayantara, Wilford, Miko
The ongoing COVID-19 pandemic has forced many lectures online. Thus, increasing the importance and prevalence of video-recorded lectures. Recent research on online learning suggests that students find it difficult to remember the materials (Peper et
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c10edff0a46ad2f72d9c9c76a8019e5c
Recent research has aimed at understanding the effects of a fluent lecturer on student learning and performance (Carpenter, Wilford, Kornell, & Mullaney, 2013). While researchers have found that students give higher judgments of learning (JOLs) when
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::afc9a28b19696cac8b6c24268be9fc70