Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Kurniawati, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psyche 165 Journal. :7-12
Penelitian ini dilakukan dengan tujuan buat mengenali hubungan antara regulasi emosi serta perilaku agresif pada siswa SMA di Yogyakarta. Jumlah sampel yang diambil pada penelitian ini sebanyak 100 siswa yang diperoleh dengan metode cluster random sa
Publikováno v:
International Journal of Research and Review. 9:142-150
This study aimed to analyze the validity, effectiveness, and practicality of the E-LKPD (Electronic Student Worksheet) to improve the creative thinking skills of fifth grade students at SDN 1 Kutoharjo and SDN 2 Kutoharjo after participating in STEAM
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Ekonomi Indonesia; Vol 4, No 1 (2022): Jurnal Pendidikan Ekonomi Indonesia. Mei 2022; 287-292
This research is motivated by the fact that there are still many students whose learning outcomes have not reached the Minimum Completeness Criteria (KKM) in economic subjects seen from the results of the Odd Semester Final Examination (PAS) in Senio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santoso, M., Atanacio, A., Manohar, M., Pastuovic, Z., Lestiani, D. D., Kurniawati, S., Damastuti, E., Kusmartini, I., Atmodjo, D. P. D., Sari, D. K., Ekasari, U., Wahyudi, D., Ciptaningayu, T. N., Syafei, A. D.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 12/5/2022, Vol. 2493 Issue 1, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.