Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Kurniawan, Deni"'
Autor:
Awal, Zahrun1 zahrun@upi.edu, Kurniawan, Deni1 denidoctor_69@yahoo.co.id, Pratama, Yoga Adi1 yoga.adipratama@upi.edu
Publikováno v:
Academy of Management Learning & Education. Sep2024, Vol. 23 Issue 3, p509-510. 2p.
Autor:
Rachmawati, Emma, Umniyatun, Yuyun, Kurniawan, Deni Wahyudi, Nurmansyah, Mochamad Iqbal, Pakkanna, Mukhaer, Nurjuman, Husnan, Budiarto, Slamet, Gohardi, Virgo Sulianto
Publikováno v:
Indonesian Journal of Health Administration / Jurnal Administrasi Kesehatan Indonesia; Jun2024, Vol. 12 Issue 1, p37-48, 12p
Publikováno v:
Acta Logistica (AL); Dec2023, Vol. 10 Issue 4, p589-596, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kurniawan, Deni, Dewi, Laksmi
Publikováno v:
EDUTECH; Vol 20, No 1 (2021); 41-58
The aims of implementation of Environment Education is to developing cognitive, affective, and motoric skills concern to environment health and life. Hopefully, student have self belonging to suround natural environment. Now, natural damage has been
Publikováno v:
EDUTECH; Vol 19, No 2 (2020); 150-172
Public awareness of waste management and processing in Indonesia is still very low. Likewise, with students, warnings are still needed in keeping the environment clean. Environmental education (EE) in schools has started to be widely applied in many
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technologia; Vol 2, No 2 (2018); 93-99
Student Team Achievement Division (STAD) is one of the learning models developed from the cooperative learning model. The Student Team Achievement Division (STAD) model is created to make students become more active, responsible and brave to appear.