Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Kurita, Tokika"'
Publikováno v:
三重大学教育学部研究紀要 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践 = Bulletin of the Faculty of Education, Mie University. Natural Science, Humanities, Social Science, Education, Educational Practice. 70:175-185
本研究では、軽度難聴者が抱える困難に関する健聴者の認識を調べるため、健聴者に対して、音声コミュニケーションを行う軽度難聴者を想定した音声を提示し、その軽度難聴者が日常
Autor:
ITO, Misaki, KURITA, Tokika
Publikováno v:
三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践 = BULLETIN OF THE FACULTY OF EDUCATION MIE UNIVERSITY. Natural Science,Humanities,Social Science,Education,Educational Practice. 68:61-67
障害児のきょうだいは、健常児の兄弟を持つ子どもにはない特有の悩みを持つことが指摘されている。しかし、国内において、障害児・者のきょうだいであることによる体験や影響に関
Autor:
Kurita, Tokika
Publikováno v:
Finding Meaning, Cultures Across Borders: International Dialogue between Philosophy and Psychology. :115-118
Proceedings of the 4th International Symposium between the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan), and the Institute of Education, University of London (UK) : 18-19 August 2010 The Clock Tower Memorial Hall of Kyoto University, Japan
Autor:
Kurita, Tokika
Publikováno v:
The Self, the Other and Language (II) : Dialogue between Philosophy and Psychology. :107-110
Proceedings of the 2nd International Colloquium between the Graduate School of Education, Kyoto University (Japan) and the Institute of Education, University of London (UK) : 28 February- 1 March 2009 Kyodai Kaikan Kyoto University
Publikováno v:
Ueno, Taiji; Tsukamoto, Saori; Kurita, Tokika; & Karasawa, Minoru. (2014). Incorporating Social Psychological Theories in the Model Training Regime: How Neural Representations for Social Cognition Emerge from Interactions with Others. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/18z4r4w6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4b8d1260dd67caaa6ef792766a539035
http://www.escholarship.org/uc/item/18z4r4w6
http://www.escholarship.org/uc/item/18z4r4w6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.