Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Kurek D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ehrlich, H., Deutzmann, R., Brunner, E., Cappellini, E., Koon, Hannah E.C., Solazzo, C., Yang, Y., Ashford, D., Thomas-Oates, J., Lubeck, M., Baessmann, C., Langrock, T., Hoffmann, R., Worheide, G., Reitner, J., Simon, P., Tsurkan, M., Ereskovsky, A.V., Kurek, D., Bazhenov, V.V., Hunoldt, S., Mertig, M., Vyalikh, D.V., Molodtsov, S.L., Kummer, K., Worch, H., Smetacek, V., Collins, M.J.
The minerals involved in the formation of metazoan skeletons principally comprise glassy silica, calcium phosphate or carbonate. Because of their ancient heritage, glass sponges (Hexactinellida) may shed light on fundamental questions such as molecul
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/5959
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.