Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Kupr, Jaroslav"'
Publikováno v:
ACC Journal, Vol 2020, Iss 3, Pp 16-31 (2020)
Studie vyhodnocuje změny v motorické výkonnosti u chlapců staršího školního věku na základní škole v Lomnici nad Popelkou. Vývoj motorické výkonnosti je sledován u chlapců ve věku 11-15 let z nesportovních tříd na základě nefo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/013544d0bd0f48f0a114ff035f8ecffc
Publikováno v:
ACC Journal, Vol 2019, Iss 3, Pp 21-33 (2019)
Hlavním cílem výzkumu je na základě stanovení úrovně pohybové aktivity a základních komponent tělesné zdatnosti u dětí ve věku 10–12 let objasnit sílu vztahů mezi těmito proměnnými. Výběrové soubory tvořilo 107 chlapců a 1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79e823c8ad7b46058470d76d6e6290c0
Publikováno v:
ACC Journal, Vol 24, Iss 3, Pp 51-59 (2018)
Hlavním cílem je představení sportovní hry Brenbal jako atraktivní hry vhodné pro rozvoj aerobní zdatnosti u dětí školního věku v rámci outdoorových aktivit (TV, kurzy, školy v přírodě apod.). Výzkumná část projektu se zabýv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e364793cde545c5a520f1ba9fcb65f1
Autor:
Rubín, Lukáš, Suchomel, Aleš, Kuprová, Klára, Kupr, Jaroslav, Čaplová, Petra, Doležalová, Lenka, Vrchovecká, Pavlína, Šeflová, Iva, Jeřábek, Petr, Charousek, Jan, Bakalár, Peter, Čech, Pavol, Ružbarský, Pavel
Publikováno v:
Physical Culture / Tělesná Kultura; 2023, Vol. 46, p1-10, 10p
Publikováno v:
Revista da Educação Física, Vol 30, Iss 1 (2019)
Journal of Physical Education; Vol 30 No 1 (2019); e-3066
Journal of Physical Education; Vol. 30 Núm. 1 (2019); e-3066
Journal of Physical Education; v. 30 n. 1 (2019); e-3066
Journal of Physical Education (Maringá)
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
Journal of Physical Education; Vol 30 No 1 (2019); e-3066
Journal of Physical Education; Vol. 30 Núm. 1 (2019); e-3066
Journal of Physical Education; v. 30 n. 1 (2019); e-3066
Journal of Physical Education (Maringá)
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
The purpose of this research was to explore the similarities and differences of existing induction systems for physical education (PE) teachers in Europe. Physical education teacher education (PETE) experts from 25 European countries shared their PET