Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Kupp, Elizabeth R."'
Autor:
Walton, Rebecca L. *, Brova, Michael J., Watson, Beecher H., Kupp, Elizabeth R., Fanton, Mark A., Meyer, Richard J., Messing, Gary L. *
Publikováno v:
In Journal of the European Ceramic Society March 2021 41(3):1945-1953
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frueh, Tobias1, Kupp, Elizabeth R.1, Compson, Charles2, Atria, Joe2, Messing, Gary L.1, Blendell, J.
Publikováno v:
Journal of the American Ceramic Society. Jul2016, Vol. 99 Issue 7, p2267-2272. 6p. 3 Black and White Photographs, 1 Diagram, 2 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sang-Ho Lee1,2, Kupp, Elizabeth R.1, Stevenson, Adam J.1, Anderson, Julie M.1, Messing, Gary L.1 messing@matse.psu.edu, Xin Li1, Dickey, Elizabeth C.1, Dumm, John Q.3, Simonaitis-Castillo, Vida K.4, Quarles, Gregory J.4
Publikováno v:
Journal of the American Ceramic Society. Jul2009, Vol. 92 Issue 7, p1456-1463. 8p. 7 Diagrams, 2 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the American Ceramic Society. Dec2000, Vol. 83 Issue 12, p3014. 7p. 2 Black and White Photographs, 2 Diagrams, 3 Charts, 4 Graphs.