Zobrazeno 1 - 10
of 324
pro vyhledávání: '"Kuo HT"'
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol 2015, Iss default, Pp 1541-1547 (2015)
Huang-Tsung Kuo,1,2 Chih-Hsin Muo,1,3 Yu-Tzu Chang,1,4 Chin-Kai Lin5 1School of Medicine, China Medical University, 2Department of Developmental and Behavioral Pediatrics, Children’s Hospital of China Medical University, 3Management Office for Heal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9f75497142d4a70bb8a274ef71dde90
Publikováno v:
Clinical Nephrology. 63:351-355
Aims Recent progress in PTH assay has revealed that the intact PTH assay kit in current use does not differentiate between the truncated 7-84 PTH molecule and the 1-84 PTH molecule. In our series, we examined the effectiveness of a new PTH assay as a
Publikováno v:
Alimentary pharmacologytherapeutics. 23(1)
Summary Background Appearance of immunoglobulin class M antibody against hepatitis B core antigen is a predictor of beneficial response to interferon-alpha therapy in chronic hepatitis B patients, but its relationship with the efficacy of lamivudine
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.