Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Kuo, Shu Hua"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuo, Shu Hua, 郭淑華
104
Motivation has been argued as one of the main affective factors for successful learning. Many studies have suggested that intrinsic motivation may be the key element for autonomous, persistent and successful learning (Ratelle et al., 2004).
Motivation has been argued as one of the main affective factors for successful learning. Many studies have suggested that intrinsic motivation may be the key element for autonomous, persistent and successful learning (Ratelle et al., 2004).
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/du7ym9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lan, Ye-Shun, Chen, Chia-Ju, Kuo, Shu-Hua, Lin, Yen-Hui, Huang, Angus, Huang, Jing-Yue, Hsu, Pin-Jui, Cheng, Cheng-Maw, Jeng, Horng-Tay
Publikováno v:
ACS Nano; 20240101, Issue: Preprints
Publikováno v:
International surgery. 94(2)
A 4-year-old girl presented with pain and disability of right side hip of about 1-week duration. High-grade fever and upper respiratory tract infection were also noted. A pelvic computed tomography scan showed a dislocated hip accompanied by a huge i
Autor:
郭淑華, Kuo, Shu-Hua
本研究旨在探討臺北市區公所公務人員資訊素養(information literacy)與網路學習意願(Web-based learning willingness)的現況及關係,將資訊素養分為認知資訊、取得資訊、評估資訊、利用資訊、
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0094921053%22.
Autor:
KUO, SHU-HUA, 郭淑華
105
The main purpose of this study is to investigate the possible mechanism affecting well-being of adolescence. By referring to the literature, ten hypotheses and a structural equation model are developed based on the interrelationship among fo
The main purpose of this study is to investigate the possible mechanism affecting well-being of adolescence. By referring to the literature, ten hypotheses and a structural equation model are developed based on the interrelationship among fo
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/25814900721800017703